Sunday, August 3, 2008

..:: KBM Sekolah Islam ADNI ::..

Bismillahirahmanirrahim...

Alhamdulillah, jutaan kesyukuran dipanjatkan ke hadrat Allah S.W.T. kerana dengan izinNYA, maka team KBM KL telah berjaya melaksanakan program Keindahan BersamaMU yang bertempat di Sekolah Islam ADNI, Taman Sri Ukay pada 2 dan 3 Ogos 2008.

Seramai 48 orang pelajar Sekolah Islam ADNI telah mengambil bahagian dalam program KBM kali ini yang terdiri dari 23 orang adik-adik sayang dan 25 orang adik-adik kasih. Seramai 17 orang pengendali dan fasilitator telah menjayakan program kali ini yang terdiri dari Abang Bai, Pak Kay, Pak Andak, Pak Ngah, Ummi Ida, Kak Nina, Kak Sodd dan Kak Mia. Fasilitator ikhwah diketuai oleh Abang Zam dan turut dibantu oleh ikhwah dari Intisor iaitu E-Ming, K.U (Anas), Zim dan Hud (Huzaifah). Fasilitator akhwat pula diketuai oleh Kak Chik dan dibantu oleh Kak Yong, Anjang Kila, DT dan Kak Ngah.

Slot KMKY telah dikendalikan oleh Abang Bai, Pak Ngah dan Kak Nina secara bergilir-gilir. Slot InTeam pula menggandingkan Pak Ngah dan Abang Bai. Slot riadah bagi adik-adik sayang dikendalikan oleh Akh Wan Am manakala untuk adik-adik kasih telah dikendalikan oleh Anjang Kila. Di sebelah malam pula, slot MAM 1 dikendalikan oleh Pak Andak manakala bagi slot MAM 2, Kak Yong dan Abang Zam bergandingan buat pertama kalinya.

Keesokkan harinya iaitu pada 3 Ogos 2008, slot Hijrah untuk adik-adik kasih dan sayang telah dikendalikan oleh Abang Bai di surau ADNI manakala slot MKMS bersama ibu bapa telah dikendalikan oleh Ummi Ida di conference room. Slot pertemuan pula telah dikendalikan oleh Abang Bai. Majlis ditutup dengan sesi bersalaman antara pengendali, fasilitator, ibu bapa dan adik-adik kasih dan sayang.


Lukisan yang terhasil sewaktu mood menconteng datang (KY)

Kak Yong: pada sebelah petang 2 Ogos, KY bersama Pak Andak, Abang Hud, Kak Nina dan Kak Chik sempat mencuri masa ke Bandar Baru Bangi untuk sesi follow-up bersama-sama adik-adik di SMK Cheras Jaya. Kami mendapat sambutan hangat dari adik-adik kasih dan sayang, kalah artis popular... =)


1 comments:

::Damia:: said...

Yg best masa blk dr follow up di CJ tu, artis2 ni dpt mkn laicikang.. tak aci..nk jgk!!huu~






Kak Mia: Slmt la mlm tu ade cikgu blanje aiskrim..he2