Thursday, August 7, 2008

..:: Follow-up Maxwell ::..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Alhamdulillah, pada 6 Ogos 2008 jam 12.30 tengahari, team KBM KL yang terdiri dari Abang Bai, Kak Yong, Ucu, Mak Long, Pak Andak, Mak Andak dan Pak Kay telah bertandang ke SMK Maxwell bagi sesi follow up peserta KBM. Kehadiran kami disambut oleh adik-adik sayang dan ustazah. Sesi follow up dilaksanakan di dalam perpustakaan SMK Maxwell. Kali ini Kak Yong mengambil peranan sebagai 'kak laptop' tak bertauliah.

Sesi dimulakan oleh Pak Andak di mana kami dan adik-adik kasih, sayang sama-sama berSATU TEKAD, berGEMURUH, berHAPPY CHICKY. Namun disebabkan ruang yang agak terhad, pergerakan kami agak terbatas semasa berHAPPY CHICKY.

Sesi diteruskan oleh Abang Bai dengan slot KINI & HIJRAH. Setelah itu, adik-adik kasih dan sayang dikehendaki menyenaraikan 5 sebab kenapa mereka tidak bersedia lagi untuk mati, 5 perubahan yang telah mereka lakukan setelah mengikuti KBM dan 5 cadangan untuk KBM. majlis ditutup dengan klip video gemuruh versi Maxwell dan bacaan doa oleh Abg Bai.



Kak Yong: Gambar kat Maxwell tak ada, kena mintak dengan Abang Bai...KY x bawak kamera time tuh...

0 comments: