Wednesday, November 25, 2009

KBM UNISEL

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamu'alaikum wbt..


>> Credit 2 kYatt 4 this report <<

.alhamdulillah.
syukur kehadrat ilahi..
dengan limpah kurnianya.. semua urusan sudah selesai..

alhamdulillah~ sabtu pagi yg lepas, pak kay, ummi ida, akh junedi, kYatt dan kMia berlepas dari airport iic utk ke kbm unisel di masjid ubudiyyah shah alam. Slot pagi 'kmky' dan 'nikmat oh nikmat' dikendalikan oleh abg chefwan. Gamat sungguh suasana ketika ini. Alhamdulillah..

Selepas solat zohor, diteruskan dengan slot 'inteam' bersama umi ida. alhmdulillah. sekali lagi penghayatan yang bagus dari ikhwah dan akhawat UNISEL. Moga ikatan ukhuwah yang terbina antara kalian berkekalan selamanya. Nikmat persahabatan yang Allah kurniakan ini, moga ianya terus disinari cahaya keberkatan dan dilimpahi kasih sayang yang berpanjangan. syukran pada ikhwah dan akhawat yang sudi tampil berkongsi dihadapan.


Waktu petang pula diisi dengan slot riadah yang dikendalikan oleh kMia. seronok akhawat2 unisel beriadah ;) Selepas isya' seperti biasa, kami memulakan sesi mam 1 dan mam 2 yang dikendalikan oleh paklong dan semua tenaga fasilitator. alhamdulillah. moga sedikit tarbiyah ini mmberi kesan pada ikhwah dan akhawat unisel dalam menempuh ranjau kehidupan. moga keinsafan yang timbul diseiringkan dengan amalan2 yang berterusan. insyaAllah..


Hari terakhir diisi pula dengan slot lafaz tersimpan. Panggilan dan sms dari ibu bapa benar-benar menyentuh hati semua yang hadir. moga kita semua dapat terus merasai keindahan nikmat-nikmat ini.

Majlis diakhiri dgn ucapan Naib Canselor UNISEL dan persembahan nasyid dari kumpulan dai'e yang merupakan bekas pelajar unisel sendiri. Tahniah! persembahan yang menarik :)


Jazakumullahu khairan kathira pada semua yang membantu dan mengendalikan kbm versi ipt kali ini. Moga Allah mengganjari kalian dengan sebaik-baik ganjaran~ ameen ya rabbal alamin


barisan pengendali :
[PakKay][UmiIda][PakLong][ChefWan][AnjangKila][kYong][kMia]


fasilitator :
[kZura][kAina][kIka][kZarina][kYatt][kFatimah]
[Junaidi][rmai lagi..afwan fasi2 petaling..terlupa nama]








0 comments: